even voorstellen | Hallo, mijn naam is... | Berichten

Wachtwoord kwijt?
Uitgebreid zoeken
Forum bereik

Match

Forumopties

Minimum lengte zoekwoord is 3 tekens - maximum lengte zoekwoord is 84 tekens
De forums zijn op dit ogenblik gesloten en zijn alleen voor lezen toegankelijk
sp_Feed Onderwerp RSS sp_TopicIcon
even voorstellen
28 december 2012
14:36
ms.thijssen
New Member
Members
Forumberichten: 1
sp_UserOfflineSmall Offline

Hallo,

ik ben Wendy, 26 jaar en woon samen met mijn vriend van 24 jaar. We hebben dit jaar een poes gekocht en zijn heel blij met haar. Nu willen we volgend jaar toch ook nog een hond aanschaffen. We hebben hier eerst goed over nagedacht, omdat een poes natuurlijk veel gemakkelijker is. Met een hond moeten we gaan wandelen, die kun je niet te lang alleen laten, etc. Maar dit vinden we geen probleem en dat wandelen is voor ons alleen al goed, wij krijgen namelijk ook veel te min beweging. En met een hond moeten we er wel uit of we dat nu willen of niet.

Nu ben ik hier op het forum terecht gekomen om me een beetje te verdiepen in de verschillende rassen.

We hadden eerst ons oog laten vallen op de shiba inu, maar overal lees ik dat dat zo’n ontzettend moeilijk ras is als beginnershond. Nu vinden we de engelse staffordshire bull terrier ook heel mooi. Maar ook dit zijn natuurlijk weer niet de gemakkelijkste hond. En de hond moet het natuurlijk ook met de poes kunnen vinden.

Ik ga eens wat rondneuzen en vragen stellen waar nodig.

Groetjes.

183250_387073491363161_851545982_n.jpg

Live, Love, Laugh!

Forum tijdzone: Europe/Amsterdam
Grootst aantal on-line gebruikers ooit: 185
Nu on-line:
Gast(en) 39
Nu op deze pagina:
1 Gast(en)
Top-schrijvers:
Anonymous: 5792
Doggiewomen: 3186
Doggiewoman: 2638
akita: 2290
bubbels: 1638
daanentous: 1557
angel: 1494
aimee: 1228
granny: 1158
dox ar us: 1053
Gebruikers statistieken:
Gasten: 5
Leden: 20754
Moderators: 0
Beheerders: 1
Forum stat.:
Groepen: 7
Forums: 39
Onderwerpen: 11131
Nieuwste leden:
Melzz, Outdoor, Irish wolfhounds of Kate s meadow, Co Di CheFay, Yvedoh, Ronald1971, WatchMyDog Nederland, WatchMyDog, Gaby Gevers, Rene2563
Administratoren: Titatovenaar: 0