Even voorstellen =) | Hallo, mijn naam is... | Berichten

Wachtwoord kwijt?
Uitgebreid zoeken
Forum bereik

Match

Forumopties

Minimum lengte zoekwoord is 3 tekens - maximum lengte zoekwoord is 84 tekens
De forums zijn op dit ogenblik gesloten en zijn alleen voor lezen toegankelijk
sp_Feed Onderwerp RSS sp_TopicIcon
Even voorstellen =)
28 mei 2013
11:43
Gast
Guests

Hallo leuke hondenliefhebbers!

Ik ben een studente aan de universiteit van Utrecht, waar ik al 4 jaar diergeneeskunde studeer.
Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek naar overgewicht bij honden en de relatie daarvan met hun welzijn.
Obesitas is een probleem wat we steeds vaker zien, en vaak voorkomt uit een "verwen" drang van een liefhebbende eigenaar. Om een beter zich te krijgen op hoe eigenaren over deze onderwerpen denken, deel ik op dit moment enquêtes uit aan mensen die willen meehelpen aan dit onderzoek.
Heeft u een hond die goed op gewicht is of misschien iets te zwaar is, en wilt u mij helpen met dit onderzoek?
Stuur dan een e-mail naar onderzoek.overgewichtenwelzijn@gmail.com en help in slechts 10 minuten mee aan een onderzoek waarmee we hopelijk veel honden kunnen helpen!

Alvast heel erg bedankt,

Heel veel goretjes, Liselot Smulders

1 juni 2013
20:46
Gast
Guests

Hallo Liselot, ik ga geen mail naar je sturen, maar als je je enquète hier neerzet dan wil ik best meedoen.

Forum tijdzone: Europe/Amsterdam
Grootst aantal on-line gebruikers ooit: 21398
Nu on-line: Hondenforum
Gast(en) 21397
Top-schrijvers:
Anonymous: 5792
Doggiewomen: 3186
Doggiewoman: 2638
akita: 2290
bubbels: 1638
daanentous: 1557
angel: 1494
aimee: 1228
granny: 1158
dox ar us: 1053
Gebruikers statistieken:
Gasten: 6
Leden: 20791
Moderators: 0
Beheerders: 1
Forum stat.:
Groepen: 7
Forums: 78
Onderwerpen: 22268
Nieuwste leden:
Hondenforum, Melzz, Outdoor, Irish wolfhounds of Kate s meadow, Co Di CheFay, Yvedoh, Ronald1971, WatchMyDog Nederland, WatchMyDog, Gaby Gevers
Administratoren: Hondenforum: 0